sobota, 17 stycznia 2015

Jedno danie - dzieje grzechu

Jedno danie to krótkie wpisy o postoju na jedno danie - szybki posiłek,  choć niekoniecznie fast food.  Jedno danie, jedno zdjęcie,  jeden paragraf, ocena do 10. Jedziemy!

Co: Czeburek z baraniny
Gdzie: Bufet przy Aeroekspresie Szeremietiewo
Ile: 90 Rub (5,50zł)
Jak: 7/10

Zgrzeszyłem przeciw diecie, biorąc potrawę mączną,  ale jak tylko wyszedłem z pociągu na Szeremietiewie uderzył mnie w nos ten zapach smażonego ciasta. Drugi lub trzeci lokal po lewej - czebureki.  Tylko za 90 rubli (no w mieście to po 50-60, ale tu lotnisko i nawet woda po 70). Wziąłem barani,  świeżo smażony,  złocisty, chrupiący.  W środku baranina z cebulką - świeża, bo pieróg był zamrożony - dobrze doprawiona.  Co za przyjemność :) grzechu warta. Sami spójrzcie (a piwo mają po 100 Rub - jak na Moskwę tanio, nie próbowałem czy dobre).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz