piątek, 8 maja 2015

Drogie te Rośliny



Nowa wegetariańska kawiarnia na Bielanach - maj 2015

Gdzie?  Schroegera, Bielany
Co? Roślina
I jak? Drogo
Co szczególnie? No nie wiem - kawa jest dobra
Za ile? 56zł za skromne śniadanie dla dwojga

Bielany powolutku odbijają się do dna kulinarnej pustyni i każde nowo otwarte miejsce cieszy. Dlatego też z niecierpliwością czekałem na otwarcie Rośliny na Schroegera, szczególnie że wygląd zachęcał.

Ale niestety mam nadzieję, że Roślina nie wyznaczy nowego trendu bielańskiego. Ogródek co prawda sympatyczny,

a jakie fajne pomieszczenie mają w piwnicy... 

jednak ceny to raczej dostosowane do nadmiernie zamożnych nudzących się w domu żon bogatych mężów. Te gotowe są wydać dużo na tzw zdrową żywność. I stanowią główną klientelę.

Co to znaczy dużo? Za śniadanie na dwoje zapłaciliśmy 56zł i raczej byłem potem głodny. Smacznie nawet jest, ale taka porcja twarożku za 13 zł to lekkie zdzierstwo.

A i kanapka za dychę, choć ma ciekawy skład (podoba mi się majonez makowy), ale jest co tu dużo ukrywać skromna jak na pełne śniadanie. 

Do tego kawa po dychu i koktajl śniadaniowy (bo z jogurtem) za 13 zł. Ja uważam, że stanowcza przesada.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz