piątek, 8 maja 2015

W Lagos – jemy w rozsądnej cenie

Seafood w Lagos - Nigeria, kwiecień 2015


Gdzie?  Victoria Island, Lagos, Nigeria
Co? Blue Coral Seafood Restaurant
I jak? Smaczne
Co szczególnie? Combo z rybą i krewetkami
Za ile? Koło 20 Eur z piwem



Normalnie zbitka „Lagos” i „rozsądna cena” kojarzyć się może jedynie z ulicznym jedzeniem, jak ktoś ma na tyle miłego taksówkarza, że zatrzyma się przy sprzedawcy. Choć przy tych tłumach i ruchu to zatrzymywanie się jest słabym pomysłem.


Dlatego też mogę z czystym sumieniem polecić Coral Blue Seafood Restaurant – w samym sercu Victora Island. Obok fastfood Kilimanjaro na piętrze bardzo przyjemne wnętrze w morskich błękitach. Nie przeładowane i dość na luzie. 

Gdy wszedłem ogranęło mnie przerażenie, bo byłem tam jedynym klientem – a nie – jednak w kącie siedział przy piwku Niemiec (z Ghany ;)). Przysiadłem się i po chwili pospieszył kelner, polecał combo – więc wziąłem combo (zestaw) rybę i krewetki z sałatą.



Sprawna obsługa za chwilę przyniosła lokalne piwo i pieczywo z sosami – super sos ostry i cytrynowo-bazyliowy. Obsługa zresztą jest niesłychanie miła, szybka (cóż za kontrast w porównaniu z Intercontinentalem, gdzie doczekanie się na obsługę graniczy z cudem) i uważna. Duży atut.

A co ważniejsze jedzenie bardzo dobre – ryba znakomita, świeża, białe, wilgote , wyraźne mięso. Kretwetki nie przesmażone, z czosnkiem. Całość z piwem za poniżej 20Eur –co jak na Lagos jest świetną ceną. Naprawdę polecam – warto by takie miejsce prosperowało.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz