środa, 18 lutego 2015

Chiny - powitanie w Kantonie

Co? Nóżki wieprzowe na ostro z orzeszki
Gdzie? 72, Lotnisko w Kantonie, piętro galerii handlowych

Jak? 7/10
Za ile? 43CNY (25zł)

Na lotnisku w Guangzhou zjedliśmy przypadkiem. Okazało się bowiem, że nie mogłem znaleźć bankomatu - bo są na odlotach a nie przylotach - ten wydał mi same setki, a do biletu potrzebowałem 10 i 5. Więc wpadłem na genialny pomysł by coś zjeść (tak w ogóle rozmienia gościu przy wejściu do metra) by dostać resztę.
Właśnie w 72 mieli dania z ryżem,  a nie makaronem pszennym, czyli do przyjęcia dla Jaśka.
Ja wziąłem super golonkę. Typ 5 smaków na ostro z dodatkowym anyżem, do tego orzeszki i genialna sałatka - chyba z fasoli, leciutko cytrynowa i ostra. Oczywiście w chińskim zestawie zupa na kościach i sałata na ciepło - obie bardzo dobre :)

Tylko Jasiek narzekał że jego wołowina (brisket) z rzodkwią były za ostre - mi tam smakowały ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz