wtorek, 28 kwietnia 2015

Czas na pierogi (na parze) - Jedno danie

Co? Pierożki Tybetańskie
Gdzie? Smak Tybetu, Jana Pawła II 41A (pawilony)
Jak?  8/10
Za ile? 14 zł za 10 pierożków

Na punkcie pierożków na parze mam lekkiego hopla i gdy tylko trafiam na miejsce gdzie je podają to zawsze spróbuję.  W jednym z niepozornych pawilonów na Jana Pawła jest takie coś:
A w środku można oddawać się pierożkowemu szaleństwu. Moje ulubione to:
  1. z krewetką i selerem naciowym,
  2. z wołowiną i selerem naciowym
  3. z warzywami (drobniutko pokrojone paseczki pysznych warzyw)
  4. z ziemniakiem i pomidorem (bardzo smaczne i sycące) - moim zdaniem przebój
  5. no i moja żona lubi szpinakowe z serem.

Ale najlepsze w tym wszystkim jest to, że:
  • Można dowolnie mieszać w ramach porcji (obok porcja - każdego po jednym z mojej pierwszej wyprawy)
  • Mają moją ulubioną sałatkę z alg
  • Oprócz pierożków mają też znakomitą zupę Then Tuk z kluseczkami (bardzo sycąca i gorąca)
  • No i jak się jest w bardziej filozoficznym nastroju to można sobie poczytać sentencje Dalajlamy. Też poprawiają humor ;)
Chętnie robię im darmową reklamę bo warto by takie miejsce nie zniknęło z mapy Warszawy. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz