niedziela, 19 stycznia 2014

Faworeczki


Gdzie? Na rogu Puławskiej i Alei Lotników
Co? Cukiernia Kryś
I jak? Niezłe
Co szczególnie? Faworki
Za ile? Spore pudełko faworków ok. 15zł, pączki po 2,50

Do cukierni zwykle nie chodzę, jak już muszę coś słodkiego to wolę własne trufle czekoladowe, szczególnie ze śliwką i śliwowicą, albo po prostu podgrzaną na patelni wczorajszą bułeczkę maślaną z rodzynkami, ale ostatnio miałem ochotę na coś innego.

Mimo ogromnej kałuży na rogu przeprawiłem się na drugą stronę Alei Lotników, o tutaj:
Budka wydawała mi się podejrzana, ale zwykle kręci się tam sporo ludzi, ceny są normalne, więc podejrzewałem niezłą jakość.

W środku wruszył mnie wybór małych rogalików- z makiem białym i czarnym, orzechami, jabłkiem, budyniem, nie mogłem się zdecydować, a tu mamy karnawał - więc może by tak faworki. Kupiłem pudełko.

Niezwykle delikatne, kruche, wysmażone bez posmaku tłuszczu, bez żadnego posmaku octu, dawno już nie jadłem tak dobrych.

Oczywiście można podobne kupić u Gesslerowej płacąc trzy razy więcej, ale ja wybiorę te obok.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz